Gezocht: leerkracht/papegaaiendanser

Ben jij een leerkracht die van een uitdaging houdt? Wil jij zinvol en waardevol werk doen? Houd je ervan als geen dag hetzelfde is? Ga je uit van mogelijkheden? Kom dan in schooljaar 2022-2023 ons team versterken! Voor onze onderwijs-zorggroep De Kleine Pont zoeken wij een:

LEERKRACHT (0,6 WTF)

Op de Korte Vlietschool bieden we speciaal onderwijs aan kinderen van vier tot twaalf jaar. In een veilig pedagogisch klimaat zorgen we ervoor dat leerlingen goed kunnen leren en zich ontwikkelen. Onderwijs-zorggroep De Kleine Pont bereidt kinderen tussen 4 en 8 jaar voor op het volgen van speciaal onderwijs. We bieden een veilige overgang van veelal kinderdagcentrum naar volledige onderwijsplek. Jij maakt een toekomst mogelijk voor onze leerlingen.

Wat vragen we van een leerkracht?

• Een afgeronde hbo-opleiding pabo;
  • Ervaring of affiniteit met zml-kinderen;
  • Kijk op de didactische mogelijkheden van kinderen;
  • Goede omgang met diversiteit in de klas;
  • Snel en prettig schakelen met zorgbegeleiders.

Wat bieden we?

• Een enthousiast en betrokken team;
  • Een school vol boeiende leerlingen;
  • Afwisselend, leerzaam en waardevol werk.

Salaris en dienstverband

• Functie in schaal L10/11 (leerkracht);
  • Benoeming voor één jaar, met uitzicht op vast;
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden conform cao PO.

Interesse?

Stuur je sollicitatie (motivatiebrief & CV) uiterlijk 30 maart 2022 naar Annemarie Meester, afdelingsdirecteur Korte Vlietschool: ameester@resonansonderwijs.nl
Een dag(deel) meelopen behoort tot de sollicitatieprocedure. We nemen daarbij de richtlijnen van overheid en RIVM in acht.

Wil je meer weten over onze school?

Kijk op kortevlietschool.nl
Bel ons (071) 531 04 33.
Luister naar dit bericht voor jou!

De Korte Vlietschool is onderdeel van Stichting Resonans speciaal onderwijs.
Lees hier de vacature in pdf.