Word leerkracht op de Korte Vlietschool

Ben jij een leerkracht die van een uitdaging houdt? Wil jij zinvol en waardevol werk doen? Houd je ervan als geen dag hetzelfde is? Kom dan in schooljaar 2024-2025 ons team versterken als:

Leerkracht (WTF 0,6)

Op de Korte Vlietschool bieden we speciaal onderwijs aan kinderen van vier tot twaalf jaar. In een veilig pedagogisch klimaat zorgen we ervoor dat leerlingen prettig kunnen leren en zich ontwikkelen. We werken vanuit een goede balans tussen veiligheid en uitdaging. Jij maakt een toekomst mogelijk voor onze leerlingen.

Wat vragen we?

• Een afgeronde hbo-opleiding pabo.
  • Ervaring of affiniteit met zml-kinderen.
  • Kijk op de didactische mogelijkheden van kinderen.
  • Goede omgang met diversiteit in de klas.
  • Snel en prettig schakelen met zorgbegeleiders.

Wat bieden we?

• Een enthousiast en betrokken team.
  • Een school vol boeiende leerlingen.
  • Afwisselend, leerzaam en waardevol werk.

Salaris en dienstverband

• Salaris leerkracht in schaal LB of LC van de cao PO (€ 3.301 tot € 5.862), op fulltime basis, afhankelijk van ervaring.
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden conform de cao primair onderwijs.

Interesse?

Reageer snel, dan plannen we op korte termijn een gesprek!
Stuur je cv en motivatiebrief naar Erik Siebel, afdelingsdirecteur: esiebel@resonansonderwijs.nl. Inlichtingen over deze functie via Erik Siebel, tel. (071) 531 04 33.

De complete vacature in PDF lees je hier.

De Korte Vlietschool is onderdeel van Resonans speciaal onderwijs.
Samen met leerlingen, ouders en ketenpartners realiseert Resonans een aanbod van onderwijs en zorg. Dit om onze leerlingen alle kansen te geven om zo zelfstandig en volwaardig mogelijk in onze maatschappij te leven en uit te stromen naar een passende plek in dagbesteding, werk of vervolgonderwijs.