Gebouw en terrein

Ons gebouw aan de Donizettilaan is een in 2015 gerenoveerd schoolgebouw met veel groen eromheen.

Groene schoolpleinen

Het gebouw van de Korte Vlietschool is in 2015 gerenoveerd. Naast deze grondige opknapbeurt hebben we twee groene schoolpleinen gerealiseerd. Daar kunnen de leerlingen naar hartenlust buitenspelen. In 2019 hebben we nieuw schoolmeubilair aangeschaft, waarmee we een impuls hebben gegeven aan ergonomie, comfort en uiterlijk van onze klaslokalen.

De Kleine Pont

Tegenover ons schoolgebouw, aan de Kennedylaan, staat het gebouw van De Kleine Pont. Dit is een onderwijszorggroep voor kinderen die begeleiding nodig hebben bij de overgang van een kinderdagcentrum naar onderwijs.

Gym- en zwemlesruimte

We huren een gymzaal van de gemeente Leiden en één keer per week krijgen alle leerlingen zwemles in het Vijf Meibad.